2010. október 11., hétfő

Első nap

A hely, ahol tanulni fogok, a jó öreg és méltán híres Uniwersytet Warszawski azaz a Varsói Egyetem (a továbbiakban csak: az Egyetem vagy az UW). Az egész campus a Krakowskie Przedmieście nevű úton van. Mindjárt első nap, ahogy megyek beiratkozni több érdekes dologra bukkantam. Az első még a Krakowskie Przedmieścién akadt az utamba: egy csapat néptáncos volt ott, különböző vidékek viseleteiben, akik énekeltek és megpróbálták rávenni az embereket, hogy táncoljanak. Aki utánuk tudta csinálni a „hołubiec”-figurát (nem tudom, ez szó szerint mit jelent, de ők így hívják a kisharangot, azaz az oldalt légbokázót), az egy kitűzőt is kapott tőlük egy népviseletes break-táncos képével. Én persze rögtön megcsináltam sorozatban vagy nyolcszor-tízszer, kaptam is jelvényt, de mire hazaértem, már nem volt meg. Fogalmam sincs, hová lehetett. Legalább lefényképezhettem volna!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése