2010. november 3., szerda

A zöld szörnyeteg a Facebookon

Az Egyetemi Könyvtárról (Biblioteka Uniwersytecka Warszawska, rövidítve: BUW), erről a nagy zöld szörnyetegről, amit valószínűleg az ufók építettek, már meséltem. (Lásd „A nagy zöld szörnyeteg” című bejegyzést.) Én is érzékeltem azonban írás közben, hogy hiába akármilyen érzékletes a leírás, ha nem tudom az egészet képekkel is illusztrálni. Meg Ti is mondtátok ezt. Így hát most, hogy megint működik a fényképezőgépem, kitettem róla egy fotósorozatot a Facebookra, mondhatom közkívánatra (főleg Iló kérésére, de a saját kívánságomra is.) Nem is mondok, többet, nézzétek meg! Remélem, azért még együtt is fogunk tudni sétálgatni rajta. (Az nagy kár, hogy az ószláv harcosokról nem tudtam képeket készíteni. Nem tudok mást mondani hozzá, mint amit már mondtam, hogy nézzétek meg illusztrációként a Régi mesét, az sokat visszaad ebből a hangulatból. A Mazur-fesztivál idején sem volt működőképes a gépem, de ahhoz tettem néhány videót, meg azt hiszem lesznek képek a honlapon is, majd azokat összegyűjtöm.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése